Shadows: Awakening - Legendary Armory Pack
Zdobądź pakiet Legendarnego Wyposażenia zawierający trzy potężne bronie i trzy mityczne zbroje, które pomogą Twojemu bohaterowi przedzierać się przez świat stojący na granicy unicestwienia.