Shadow of the Tomb Raider – Wyposażenie Wcielonego Strachu
Zdobądź Wyposażenie Wcielonego Strachu do gry Shadow of the Tomb Raider. W pakiecie znajdziesz strój Łuski Q i Uchwyt Strachu. Grube skóry i solidne kości tego stroju zapewniają dwukrotnie większą odporność na ataki wręcz. Uchwyt Strachu to natomiast projekt ludów pierwotnych, dostosowany do wspinaczki i walki. Łatwiej dzięki niemu obalić wrogów, którzy dłużej będą pozostawać na ziemi.