Shadow of the Tomb Raider – „Koszmar”
Poznaj tajemnicę, której Uchu nie zdradził nikomu innemu! W celu pozyskania potężnej i tajemniczej broni Lara Croft musi zmierzyć się z zupełnie nowym grobowcem wyzwań, walczyć z wrogami przypominającymi już jej znanych przeciwników, ale zachowującymi się zupełnie inaczej, oraz stawić czoło największemu zagrożeniu: sobie samej. Koszmar to nowe opcje dostosowania wyglądu, strój Łuski Q, topór Wąwóz Strachu i umiejętność Biały Oddech sprawiająca, że strzały lękowe działają obszarowo.