Shadow Labyrinth – przedsprzedaż
Zamów Shadow Labyrinth w przedsprzedaży już teraz, a otrzymasz następującą zawartość: - Original Arcade SFX DLC Przenieś oryginalne dźwięki z automatów PAC-MANA do tego tajemniczego, obcego świata. To DLC zmienia dźwięki w grze dla trybu MINI-PUCK, nadając im brzmienie klasycznego PAC-MAN z automatów. * Możesz zmienić to ustawienie w menu Opcji. * Bonus może zostać udostępniony w późniejszym terminie. Shadow Labyrinth to dwuwymiarowa platformowa gra akcji, będąca gatunkową reinterpretacją legendarnego PAC-MANA. Jako Miecznik nr 8, obudzony przez unoszącą się żółtą kulę PUCK na tajemniczej planecie pełnej reliktów dawnych wojen, zostajesz wybrany, by stać się narzędziem jego woli. Aby przetrwać, musisz odkrywać sekrety, polować na swoich wrogów i ewoluować w najpotężniejszego drapieżnika, akceptując swoje prawdziwe przeznaczenie. Odkrywaj świat pełen tajemnic Zbadaj ruiny międzygalaktycznego konfliktu, który rozpoczął się na długo przed twoim przybyciem, i odkryj nowe moce oraz umiejętności. Wykorzystaj je, by przemierzać obcą planetę i walczyć z niebezpiecznymi istotami oraz ewoluującymi monstrami. Stań się najpotężniejszym drapieżnikiem Opanuj płynną walkę i łącz potężne zdolności, by stworzyć własny styl gry. Eksperymentuj z różnymi taktykami, aby przechytrzyć swoich przeciwników, pożerając ich i przechodząc od ofiary do dominatora. Poznaj swoje prawdziwe przeznaczenie Połącz siły z PUCK-iem i zanurz się w labiryncie tajemniczego obcego świata. Odkryj prawdę o swojej obecności w tym miejscu, czego chce PUCK i dlaczego właśnie ciebie wybrał.