Bandai Namco Entertainment Inc.PlatformoweAkcja i przygoda
Cyfrowy artbook i ścieżka dźwiękowa zawierają szkice koncepcyjne, grafikę oraz muzykę z gry, które możesz podziwiać także poza rozgrywką. * Po zakupie tej zawartości będzie można uzyskać do niej dostęp z ekranu tytułowego.