Shadow Gambit: Yuki's Wish
Ahoj, przeklęte dusze! Postawcie żagle Red Marley pod wiatr, wpłyńcie na wody rozszerzenia Shadow Gambit: Yuki's Wish i wyruszcie na nową przygodę na tajemniczych Zagubionych Karaibach, skąd dobiega zew starożytnego smoka. Rozszerzenie Shadow Gambit: Yuki's Wish to nowa przygoda osadzoną w świecie Shadow Gambit: The Cursed Crew. Spotkajcie się ponownie z Yuki i jej tanuki Kumą z Shadow Tactics: Blades of the Shogun, odkryjcie nową egzotyczną wyspę, gdzie czeka na Was sześć nowych misji fabularnych! Cechy Przywitajcie się znów z Yuki i Kumą z Shadow Tactics: Zrekrutujcie Korsarkę zmierzchu Yuki i jej małego Kumę do swojej przeklętej załogi. Yuki to sprytna, kochana złodziejka, tryskająca energią, choć czasami bywa bezczelna. Po wydarzeniach z Shadow Tactics Yuki i Kuma wspólnie wyruszyli w podróż po świecie i dotarli aż na Zagubione Karaiby. Tam dotknęła ich piracka klątwa i zyskali nowe nadprzyrodzone moce. Yuki może teraz zastawiać magiczne pułapki, które trącone przez wrogów wystrzeliwują grad śmiercionośnych igieł, a Kuma potrafi odwracać uwagę wrogów lub wabić ich w pułapki. Poznajcie mityczną japońską wyspę: Na Zagubionych Karaibach pojawia się zaczarowana wyspa Sen Smoka. Niesłychanie przypomina ona Japonię z okresu Edo. Jest tam nawet japoński zamek częściowo zalany karaibskimi wodami, mała wioska i kamienny ogród. Nowa wyspa jest łudząco podobna do lokacji znanych z Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Obudźcie starożytnego smoka dysponującego magicznymi mocami: Dołączcie do fantastycznej przygody z Yuki i Kumą i poznajcie nową historię w Shadow Gambit: The Cursed Crew rozłożoną na sześć misji rozgrywających na Zagubionych Karaibach. Gdy Red Marley zauważa na swoim pokładzie małą gapowiczkę Yuki, ta poprosi ją o pomoc w odnalezieniu legendarnej wyspy Sen Smoka. Legenda głosi, że mieszka tam starożytny smok, który ponoć spełnia wszystkie życzenia tych, którzy odważą się przerwać jego wieczny sen. Czy zdołacie rozwiązać zagadki smoka i pomóc spełnić życzenie Yuki? Integracja z główną fabułą: Postać i wyspa z dodatku płynnie łączą się z główną fabułą gry. Po odblokowaniu rozszerzenia możecie zagrać w Shadow Gambit: Yuki's Wish i zwerbować Korsarkę zmierzchu Yuki do swojej przeklętej pirackiej załogi po ukończeniu misji Owoce jej pracy z głównej osi fabularnej w Zatoczce Winoroślaka. Yuki staje się grywalną postacią po ożywieniu pierwszych trzech bohaterów. Wtedy już w dowolnym momencie możecie rozpocząć historię Yuki, a także dołączyć ją do drużyny w prawie każdej misji głównego wątku fabularnego.