Shadow Gambit: The Cursed Crew
Ahoj, przeklęty piracie! Poznaj Shadow Gambit: The Cursed Crew – nową strategię skradankową, której akcja toczy się w alternatywnej historii z czasów złotego okresu piractwa. Klątwa zaginionych dusz spada na tajemniczy archipelag Zagubionych Karaibów, który opanowali straszliwi Inkwizytorzy. Nienawidzą oni wszelkich zjawisk nadprzyrodzonych i swoim ogniem pożerającym dusze chcą wyplenić przeklętych piratów takich jak Ty! Zbierz załogę przeklętych piratów: Wyrusz w podróż z przeklętą piratką Afią i znajdź legendarne Czarne perły, które pozwolą ożywić twoją przeklętą załogę. Każdy z ośmiu marynarzy jest grywalną postacią z inną osobowością i unikalnymi nadprzyrodzonymi mocami. Wystrzel przyjaciela lub wroga za pomocą magicznego działa Gaëlle, użyj kotwicy duszy pana Mercury'ego, aby otworzyć magiczny portal, lub przemierzaj czasoprzestrzeń, aby w ułamku sekundy zaatakować ukradkiem za pomocą mitycznego miecza Afii. Przechytrz swoich wrogów: Przeprowadź epicki napad i zdobądź tajemniczy skarb o nieziemskiej mocy, aby pokonać armię Inkwizycji. Zinfiltruj ich fortece. Zakradnij się za linie wroga. Sprytnie łącz magiczne umiejętności swojej załogi, aby likwidować wrogów za pomocą starannie przemyślanych taktyk. Poczuj się jak genialny strategos, kiedy Twój plan zostanie perfekcyjnie zrealizowany! Twój statek to twój dom: Dołącz do załogi The Red Marley, statku-widmo z żywą duszą. Na jego pokładzie planuj kolejne przygody lub po prostu chilluj z kompanami i rozkoszuj się swoim nie-życiem. Poznaj bliżej legendarnych, przeklętych piratów z Zagubionych Karaibów. Misje specyficzne dla każdej postaci przybliżą Ci ich historie; dowiesz się kim są i dlaczego wyruszyli w swoje przeklęte podróże. Poznaj Zagubione Karaiby: Zbadaj tereny egzotycznego archipelagu Zagubionych Karaibów. Odwiedź miejsca przesiąknięte magią przeklętych dusz, tropikalne plaże i tętniące życiem pirackie pipidówy. Każda wyspa to unikalna, ręcznie stworzona „piaskownica” pełna przygód. Graj, jak lubisz: Przed wyruszeniem w drogę zbierz drużynę składającą się z dowolnych członków załogi. Wykorzystuj ich unikalne zdolności, aby opracowywać nowe strategie przeciwko siłom Inkwizycji. Sprytnie infiltruj każdą wyspę – kryj się lub bezpośrednio atakuj wrogów i używaj ukształtowania terenu na swoją korzyść. Czuj się jak na placu zabaw i eksperymentuj! Manipuluj czasem i eksperymentuj: Twój statek-widmo daje Ci do dyspozycji potężną magię manipulowania czasem. Zatrzymuj czas, aby przemyśleć swoje strategiczne wybory lub zakolejkuj wiele akcji postaci. W każdej chwili możesz cofnąć czas i wrócić do momentu, kiedy sprawy wymknęły się spod kontroli. Zmieniaj swoje strategie i taktyki, odkrywając nieszablonowe rozwiązania napotkanych przeciwności losu. Nie spiesz się – wybory należą do Ciebie!