Serious Sam: Shatterverse
Serious Sam Stone wrócił, ale tym razem nie sam. Szalone machinacje Uber Mentala roztrzaskały ściany pomiędzy wszechświatami, a Sam z kilku wymiarów musi nauczyć się współpracować sam ze sobą, aby naprawić Shatterverse. W ramach Programu Serio, wielowymiarowego oddziału opierającego się Uber Mentalowi, wyruszysz w podróż po zmieniających się wszechświatach, aby dokończyć walki, którym inni Samowie nie podołali. Mental polował na naszego bohatera w różnych rzeczywistościach i w wielu osiach czasowych już wygrał. Teraz nadszedł czas na kontratak. Musisz pokonać pięciu jego poruczników, z których każdy jest potężnym bossem szukającym totalnej anihilacji. Dzierż niezwykle destrukcyjny arsenał niszczycielskiej broni, odblokuj potężne premie i eksperymentuj z modyfikatorami, które zmieniają rozgrywkę. W prawdziwym stylu roguelite śmierć nigdy nie jest końcem, a każda próba otwiera drzwi do nowych strategii i nieograniczonych możliwości w całym Shatterverse. CHAOS W WIELU ŚWIATACH Rzeczywistość uległa zdezelowaniu i teraz Serious Samowie z różnych światów walczą w tej samej wojnie. Dołącz do oddziału w zmieniających się wymiarach, zderz się z alternatywnymi wersjami legendy i siej chaos w osiach czasowych, które nigdy nie miały się spotkać. WIELKIE GIWERY, OBRAŻENIA NA SERIO Klasyka podlana dziwnością. Ikoniczny sprzęt Serious Sama i całkiem nowe zabawki, skonstruowane tylko w jednym celu – do oczyszczania obszarów, kiedy liczące setki napastników hordy Mentala to dopiero rozgrzewka. Wybuchowe, głośne i ekstremalnie brutalne. ESKALUJĄCA DESTRUKCJA Oto świat pełen niestabilnych anomalii, ukrytych portali i ryzykownych okazji, które mogą sprawić, że ta próba będzie wyjątkowo udana… albo natychmiast się zakończy. Ruszaj naprzód, zdobywaj lepsze nagrody, odblokuj potężne modyfikacje i ulepszenia, które na stałe zwiększają twoje możliwości. ZREMIKSOWANA HORDA MENTALA Znani wrogowie powracają, ale z przyjaciółmi. Zmierz się z szeregiem klasycznych wrogów Serious Sama, a także nowych potworów, kontrolowanych przez Mentala. Wszyscy mają za zadanie cię obezwładnić i wszyscy błagają o zmielenie ich na papkę. ENERGIA FPS W STYLU ZRĘCZNOŚCIOWYM Mnóstwo adrenaliny, chaos na arenie w stylu „biegaj i strzelaj”, wielkie pola walki, ciągłe ciśnienie, mnóstwo powrotów i idealnie dopasowane odzywki, kiedy wszystko płonie. Shatterverse jest zgodne z dziedzictwem Serious Sama, ale wprowadza proceduralnie zmieniające się próby na doszlifowanych arenach we wcześniej nieodwiedzonych światach.