Sephonie
Uprawiaj parkour w tajemniczych wyspiarskich jaskiniach tej platformówki 3D z zagadkami! Pędź i biegaj po ścianach w obrośniętych jaskiniach, nad podziemnymi oceanami i w surrealistycznych krajobrazach miejskich. Odkrywaj nowe umiejętności poruszania się po skalistych poziomach lub używaj stworzeń, takich jak długojęzyczny Ribbat, aby huśtać się w powietrzu! Troje biologów ma misję zbadania stworzeń z niezamieszkałej wyspy Sephonie. Ale gdy zbliżają się do wyspy, nagła burza niszczy ich środek transportu. Ich motywacje i lojalność zostaną wystawione na próbę, gdy przemierzając jaskinie stawią czoła nie tylko fizycznym wyzwaniom, ale także manifestacjom ich najgłębszych wspomnień i marzeń. Gdy zbliżą się do siebie i samej wyspy, starożytna siła, kryjąca się głęboko w otchłaniach tego miejsca, zagrozi ich nowym relacjom i całemu światu… Cechy * Opanuj parkourowe ruchy, aby pędzić, skakać, biegać po ścianach i przelatywać przez ogromne jaskinie! * Piękny i zróżnicowany system jaskiń wypełniony wszelkiego rodzaju dużymi i zaskakującymi stworzeniami. * Łącz wielokolorowe elementy układanki w swobodnej minigrze „Puzzle Grid”, aby nawiązać kontakt ze stworzeniami, od uroczych ssaków po gigantyczne wieloryby! * Głęboka, emocjonalna opowieść o bliskich więziach trójki znajomych, priorytetach narodów i delikatnym związku między człowiekiem a naturą. * Tryb „Bubble Adventure” po zakończeniu przygody i doskonale ukryte przedmioty będą zabawnym wyzwaniem dla zaawansowanych grotołazów. * Gra stworzone w całości przez nominowany do nagrody głównej IGF duet Mariny Kittaka i Melosa Han-Tani, którzy stoją za takimi dziełami jak Anodyne 1 i 2, Even the Ocean i All Our Asias.