Sengoku Dynasty - Sakura Pack
Pakiet Sakura zapewni twojej dynastii elegancję godną legendy. Przywdziewaj straszliwe maski menpō, władaj oszałamiającą bronią z zestawu porcelanowego, noś lekki strój samurajski i wznieś sztandary, by pokazać swoją władzę nad doliną.