Seasonal Decorative Pack
Jeśli tęsknisz za swoimi ulubionymi tłami sezonowymi i chciałbyś mieć je w grze na stałe - mamy coś dla ciebie! Niezależnie czy masz ochotę na zimową scenerię w środku lata, czy tło wielkanocne w zimę - nie musisz już czekać na konkretną porę roku; jesteś wolny jak ptak i możesz grać na takim tle jak chcesz! W Wingspan: Seasonal Decorative Pack otrzymasz nieograniczony dostęp do 7 sezonowych teł, które pojawiły się do 2021 roku. Wraz z nimi zdobędziesz zupełnie nowe, dostępne tylko w tym pakiecie, pasujące awatary. To rozszerzenie pozwoli ci grać na swoim ulubionym tle, kiedy tylko zechcesz! Pakiet zawiera całoroczny dostęp do następujących teł: - Walentynki - Sakura - Ramadan - Wielkanoc - Przesilenie letnie - Halloween - Wakacje Dla posiadaczy Seasonal Decorative Packa dostępne będą również ekskluzywne, obecne jedynie w tym DLC awatary: - Łabędzie - Zielony bażant - Lew - Zając - Rusałka - Nietoperz - Renifer Wybierz swoje ulubione tło oraz awatar i spraw, żeby Wingspan wyglądał tak, jak lubisz! Ta zawartość nie daje żadnej przewagi nad innymi graczami. Jeśli nie zdecydujesz się zakup Decorative Pack, ale chcesz grać z przyjaciółmi lub innymi graczami, którzy go posiadają, nadal będziesz mógł dołączyć do gry wieloosobowej lub wspólnego serwera i w pełni cieszyć się grą. Tła sezonowe będą także pojawiać się okresowo, tak jak dotychczas, dla wszystkich graczy.