Season Pass
Przygoda nigdy nie konczy sie sezonem Doom & Destiny Worlds. Nowe instrukcje, niepokojace mody gier i zywiolowe rozszerzenia fabuly z nowymi misjami i trofeami, to tylko smak tego, co mamy dla DO & DE Worlds. Przelecz sezonu obejmie: - Przetrwanie najmlodszego DLC - tryb przetrwania, który sprawi, ze Do & de Worlds bedzie trudniejszy i trudniejszy, jak kamien. - Fantastyczne zadanie i gdzie je znalezc DLC - odblokowuje rzadkie i niesamowite przedmioty, pomagajac tym, którzy potrzebuja. To jest sciezka bohatera, nic nie robi sie za darmo! - Damsels and Dragons - lacza sily z trzema nowymi bohaterami i naprawde ratuj trzy swiaty Halargian. Tym razem jest to osobiste.