Season 8 Spotlight Pass
Każdego tygodnia przez cały sezon Rivals 8 (osiem tygodni) gracze, którzy kupią kartę Spotlight Pass w sezonie 8, otrzymają stałe prawo do nowych utworów, które zostaną wyróżnione jako piosenka Spotlight w wyzwaniu trybu rywalizacji w tym tygodniu. Kupujący otrzymają w sumie 12 nowych utworów do końca sezonu 6 listopada 2018 roku.