Season 22 Season Pass
Każdego tygodnia przez cały sezon 22 (8 tygodni) Rivals gracze, którzy kupią przepustkę Sezonu 22, otrzymają stałe prawo do wszystkich nowych utworów do kupienia, które zostaną wydane w trakcie sezonu. Kupujący otrzymają łącznie 16 nowych piosenek do końca sezonu 27 lipca 2021 roku.