Season 2 Spotlight Pass
Każdego tygodnia w czasie trwania rywalizacji w sezonie 2 (osiem tygodni) gracze, którzy zakupili przejście na spotlight sezonu 2, otrzymają stały uprawnienie do tego, który nowy utwór zostanie wyróżniony jako "Spotlight Song" w tym wyzwaniu trybu rywalizacji w tym tygodniu. Kupujący otrzymają w sumie osiem nowych piosenek do końca sezonu 17 października 2017 roku.