Season 17 Spotlight Pass Plus
Każdego tygodnia podczas trwania sezonu 17 Rivals (8 tygodni) gracze, którzy kupią Spotlight Pass sezonu 17, otrzymają stałe prawo do wszystkich nowych utworów do kupienia, które zostaną wydane w trakcie sezonu. Nabywcy otrzymają w sumie 16 nowych piosenek do końca sezonu, 28 lipca 2020 r.