Sea Horizon
Wyrusz w niebezpieczną przygodę w klasycznym stylu RPG z rzutami kośćmi i akcjami opartymi na kartach, które będą rządzić twoim losem! W świecie Sea Horizon każdy krok się liczy w podróży o przetrwanie i wielką przygodę! Sea Horizon to turowa gra RPG roguelike przedstawiona w trójwymiarowym widoku z lotu ptaka na mapie z siatką heksów, która jest inna za każdym razem, gdy wyruszasz na eksplorację rozbitego archipelagu Myrihyn. Wybieraj spośród szerokiej gamy postaci z własnymi historiami i osobistymi motywacjami. Wytycz ścieżkę przez różnorodne krajobrazy i zdradzieckie morza, wyposażając się w broń, ostrożnie zarządzaj głodem i zdrowiem, rozważ ryzyko w porównaniu do potencjalnej nagrody za każde zadanie poboczne, aktywuj błogosławieństwa, które pomogą ci po drodze i podejmuj decyzje na śmierć lub życie w walce! Czy uda ci się stworzyć nowe legendy w niebezpiecznej krainie, czy też polegniesz pośród wielu bezimiennych poszukiwaczy przygód, którzy zginęli tu przed tobą?