SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Demo
To wersja demonstracyjna SD Gundam Battle Alliance, grywalna aż do DIRECTORY 1, Mission Tekkadan (End). Zapisane postępy rozgrywki można przenieść do pełnej wersji gry! W SD Gundam Battle Alliance, Mobile Suits i postacie z całej historii Mobile Suit Gundam stają w samym centrum tego zupełnie nowego RPG akcji. Walcz z sojuszem i napraw fałszywy świat Akcja gry toczy się w G:Universe, świecie w którym kanon Gundam zakrzywia się i zmienia na sposoby, których nikt nie jest w stanie przewidzieć. Aby naprawić zakłóconą historię tego świata, gracz prowadzi szwadron 3 jednostek Mobile Suits i pilotów, czyli prawdziwy sojusz bitewny, po całej historii Gundam. Co skrywa tajemniczy fenomen Break? Poznaj nowy poziom bitew SD Gundam! Wykorzystuj wizualnie oszałamiające kombinacje ataków i przeżyj niezwykłą przygodę w towarzystwie swoich ulubionych bohaterów serii Gundam w tej niesamowitej grze RPG akcji. Skorzystaj z różnorodnego uzbrojenia Mobile Suits, aby rozgromić hordy przeciwników. Wypaczenie rzeczywistości: czy przywrócisz porządek? Dziwny fenomen, zwany Break, zmienia legendarne wydarzenia z historii Gundam, a ty musisz przywrócić należyty porządek. Poznaj najsłynniejsze chwile w historii Gundam i opracowuj nowe Mobile Suits, aby dodać je do swojego arsenału. Gromadź kapitał i części dodatkowe, aby nadać swojej ulubionej maszynie jej najpotężniejszą formę. Zmierz się z misjami w towarzystwie znajomych w sieciowym trybie dla wielu osób! W trybie dla wielu osób możesz rozegrać bitwy u boku maksymalnie 2 innych graczy, w 3-osobowym oddziale. Rusz do walki samodzielnie lub z przyjaciółmi! ※ Istnieją ograniczenia pod względem tego, jaką zawartość można przenieść do pełnej wersji gry. ※ Niektóre funkcje są ograniczone w wersji demonstracyjnej. ※ Zawartość i muzyka tła w wersji demonstracyjnej zostały zmienione w stosunku do pełnej wersji gry. ※ Rozgrywka w trybie dla wielu osób jest możliwa pomiędzy wersjami demonstracyjnymi. Nie jest możliwa pomiędzy wersją demonstracyjną, a pełną wersją gry.