Scratch The Cat
Załóż słuchawki i wskakuj za gramofon w Scratch The Cat - kolorowej, muzycznej grze akcji 3D z elementami platformówki. Wciel się w DJ-a Scratcha, przemierzaj tętniący życiem świat dźwięków, pokonuj bossów i odzyskaj skradzione winyle. Podkręć bas i przygotuj się na powrót w wielkim stylu! - Stylowy ruch Scratch to nie byle kot - jest szybki, zwinny i pełen stylu! Biegaj, skacz, ślizgaj się, wspinaj, pływaj i nurkuj przez kolorowe poziomy. Łącz ruchy, żeby odkrywać sekrety i przechodzić trudne przeszkody z klasą. Opanuj jego umiejętności i odkryj wszystko, co skrywa ten świat przepełniony muzyką. - Zbieraj fragmenty płyt i inne skarby Snatch the Rat rozwalił ulubioną kolekcję winyli Scratcha i porozrzucał kawałki po całym świecie. Twoim zadaniem jest je odzyskać! Znajduj fragmenty płyt, żeby odblokować nowe poziomy i przywrócić harmonię. Po drodze rozwiązuj zagadki, skacz po trudnych platformach, zbieraj Juke Bucks dla Jukiego - gadającego szafograjka - pomagaj dziwnym postaciom i przywróć groove do Melotropolis! - Zmierz się z bossami Snatch zebrał niezłe grono zakręconych przeciwników - czekają na Ciebie bossowie i pomagierzy, którzy nie odpuszczają! Każda walka łączy platformowe wyzwania z rytmicznymi mechanikami, więc musisz być czujny. Unikaj, kontratakuj i wykorzystuj swoje ruchy, żeby przechytrzyć przeciwników. Uwolnij sojuszników (jak roztańczone rozgwiazdy), zgarniaj nagrody i pokaż Snatchowi, że świata nie da się uciszyć! - Przemierz muzyczny świat Tutaj muzyka to życie - dosłownie! Od tętniących dźwiękiem ulic Melotropolis po spokojne plaże Archipelagu Arpeggio - wszystko tu porusza się w rytmie. Rośliny tańczą, zwierzęta się bujają, a technologia gra swoje. Czekają Cię dżungle, podwodne jaskinie, wulkany i wiele więcej - wszystko w rytmach, które się czuje całym ciałem. - Dostosuj swój styl Wyraź siebie dzięki różnorodnym opcjom personalizacji! Zmieniaj wygląd Scratcha, odblokowując unikalne stroje, i nadaj swojej przygodzie osobisty charakter. Wyrażanie siebie przez gracza to sedno przygody Scratcha-spraw, by była naprawdę twoja! - Muzyka z charakterem Soundtrack Scratch The Cat to hołd dla muzyki - pełen dziwnych gatunków, oryginalnych brzmień i oczywiście scratchowania winyli. To coś więcej niż ścieżka dźwiękowa - to dusza tej gry.