Scout TOXIC
Pancerz klasy SCOUT, preferowany przez FDO (Wysunięte Jednostki Operacyjne) 8. klasy, jest wyposażony w najlepszy system uniemożliwiający wykrycie oraz pakiety osłon indukcyjnych. Jego skuteczność w działaniach za linią wroga jest niepodważalna.Ozdobiony barwami TOXIC.