School Bus Adventures
Przygotuj się do wyruszenia w drogę z dodatkiem DLC School Bus Adventures, w którym poczciwy Belfer staje się nowym grywalnym pojazdem! Zwiedź dzicz w wielkim stylu i przekształć ten kultowy autobus szkolny w pełni spersonalizowanego kampera. Wyposaż i dostosuj do siebie każdy zakątek tego pojazdu. Zbocz z utartych szlaków i zmień Belfra w wymarzony dom na kółkach. Ten samochód zaprojektowano z myślą o wielkich przygodach, więc wewnątrz jest mnóstwo miejsca na budowanie i kreatywność. Znajdziesz tam duże drzwi przesuwne, mniejsze wejście po stronie pasażera oraz tylne drzwi, które pozwalają z łatwością poruszać się po całym pojeździe. Jeśli wejdziesz po drabinie, zobaczysz bagażnik dachowy, który otwiera nowe możliwości rozbudowy bazy nad autobusem. Pamiętaj, że pojazd wybierasz na początku przygody. Ten dodatek DLC zawiera: – W pełni modyfikowalny autobus szkolny dostępny jako grywalny pojazd.