Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning
Gra „Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning” to pierwszy epizod wielowątkowej gry przygodowej osadzonej w antropomorficznej społeczności zwierząt. Pomóż Hankowi i Larryemu znaleźć jedzenie przedzierając się przez ulice pełne brutalnych zombie, przekonując inne zwierzęta, aby plądrowały dla Ciebie! Wykorzystaj umiejętności Hanka jako sprzedawcy, aby nakłonić inne postacie do pomocy w zdobywaniu różnych przedmiotów! Dzięki obszernym dialogom czytanym przez lektora, przeżyjesz zabawną historię apokalipsy zombie z elementami dla dorosłych. Funkcje: * Targuj się i przekonaj zwierzęta, aby plądrowały dla Ciebie, a potem podziel łupy. * Przeprowadź swoich „plądrowników” przez trudne sytuacje. * Handluj przedmiotami, aby uzyskać jak najlepszą cenę. * Wykorzystaj swoje przedmioty w rozgrywkach hazardowych, jeżeli lubisz żyć na granicy ryzyka. * Naucz się co nieco jak wpływać na innych. * Przetrwaj apokalipsę zombie nie wysilając się zbytnio.