Sausage Wars: Laser Massacre DLC
To nie jest miejsce na zawieranie przyjaźni. Ucieknij przed niechybną śmiercią, znajdź bezpieczne miejsce i zepchnij inne kiełbaski w śmiercionośną wiązkę! Dzięki temu DLC uzyskasz dostęp do nowego etapu laserowego w każdym lokalnym trybie wieloosobowym.