Santa's Sweatshop
Po 20 latach okrutnego traktowania przez Świętego Mikołaja czas powrócić do domu i cieszyć się Bożym Narodzeniem z *prawdziwą* rodziną. . . Mając serdecznie dosyć złych warunków pracy i niskiej pensji, chcesz dać nauczkę Św. Mikołajowi i uciec z Santa’s Sweatshop! Charakterystyka: - Nowe przedmioty i elementy do skonstruowania, dzięki którym wejdziesz w świąteczny nastrój! - Poziom z motywem świątecznym, zadania, postacie i dialogi, które umilą twój dzień! - Złap świąteczny nastrój i zapomnij o swoich biednych, spracowanych elfich rączkach! - Pokonaj Świętego Mikołaja i wyzwól się z niewoli! - Sympatyczna, świąteczna ścieżka dźwiękowa towarzysząca ucieczce! - Nowe osiągnięcia oraz możliwość walki o miejsca w klasyfikacji najlepszych uciekinierów!