Santa´s World
„Świat Świętego Mikołaja to świąteczna gra typu „skocz i biegnij”, inspirowana klasycznymi grami platformowymi. Celem jest odnalezienie trzech zaginionych prezentów świątecznych i przejście do następnego poziomu, zbierając przy tym przedmioty. Pułapki, przeszkody i przeciwnicy sprawiają, że zadanie jest niezwykle wymagające. Znajdź śnieżki i rzucaj nimi w przeciwników, aby je usunąć. Grafika 3D w pięknym stylu, świetne poziomy 2,5D i sprawdzona rozgrywka zapewniają godziny zabawy.”