"SAMURAI WARRIORS" Costume - Mitsuhide Akechi
Dodano strój dla postaci Mitsuhide Akechi. Nowy, unikalny strój, który odmieni każde pole bitwy!■Zawartość „SAMURAI WARRIORS” Costume - Mitsuhide Akechi ■Jak używać Stroje można zmieniać wybierając opcję „Change Costume” na ekranie „Select Character” „Musou Mode” lub „Citadel Mode”. Uwaga: To premia ograniczona czasowo za darmowe pobranie. Dostępne od 24 czerwca 2021 do 9 sierpnia 2021.