Samurai Aces III: Sengoku Cannon
Wystrzel ekscytujący strzał z działa! Strzelanka w japońskim stylu z ekscentryczną estetyką powraca po raz trzeci! Samurai Aces III: Sengoku Cannon to przesuwana poziomo strzelanka, która pojawiła się w salonach gier po raz pierwszy w 2005 roku. Jedna z wyjątkowych cech tej gry to to jak mnożnik punktów idzie w górę, kiedy powalisz wroga przy pomocy potężnego wystrzału z działa. Pobij swój własny najlepszy wynik! Dramatyczna historia, którą posiada każdy z bohaterów, zapewnia rozrywkę i zachwyca! Powstrzymaj pokrętne plany mrocznych Kishinshu i ich armii marionetek! Wybierz poziom trudności, maks. ilość żyć, maks. kontynuacji, klawisze sterowania oraz wiele innych, by uczynić z niej grę w sam raz dla Ciebie. Wybierz dostosowany do siebie pozom trudności oraz arenę w trybie PRACTICE, by ćwiczyć do prawdziwej walki. Ten tryb pomoże zarówno początkującym, jak i ekspertom! Nie zapomnij o nowych rankingach online! Czy masz to, czego potrzeba, by zostać najlepszym Sengoku Cannon na świecie? Postaci: Księżniczka-Obrończyni „Masamitsu” Siejąca spustoszenie Kapłanka „Koyori” Jednooki Samuraj „Ayin" Dziewczyna-Włóczykij „Mizuka” Turbo Mnich „Tengai” Blondwłosa Ninja „Junis” Samoloty: Przedmioty „P” doładowują Twoją jednostkę. Przedmioty "B” dają Ci bomby zadające obrażenia obszarowe, by oczyścić pole z wrogów lub pomóc w awaryjnych ucieczkach. Każda jednostka może wykonać normalny strzał, naładowany strzał oraz potężny strzał z działa! Opcje: Dwa dodatkowe filtry ekranu dla Twojej frajdy. Życia można ustawić na od 1 do 9, podczas gdy kontynuacje można ustawić na od 0 do nieskończoności. Dowolnie ustawiaj strzały, auto-strzały oraz bomby do wybranych przez siebie przycisków. SCORE ATTACK: Ten tryb posiada ustawiony z góry poziom trudności oraz ilość żyć. Tylko dla poważnych graczy! Wyślij swoje najwyższe wyniki, by rywalizować z graczami z całego świata! Rankingi online można obejrzeć poprzez menu opcji.