Sam & Max Ratują Świat
Sam to dwumetrowy psi detektyw, który kocha sprawiedliwość. Z kolei Max to nadpobudliwa ruchowo królikopodobna istota z zamiłowaniem do chaosu. Razem tworzą zespół Niezależnych Policjantów. Wkrótce staną przed zadaniem uratowania świata. Gdy Sam i Max odbierają telefon od zaniepokojonego komisarza, wydaje się, że czeka ich „kolejny dzień w biurze”: oto grupka byłych dziecięcych gwiazd sieje zamęt na ulicach! To, co z pozoru wydaje się być prostą do rozwiązania sprawą – ot, idiotycznym aktem wandalizmu, już wkrótce okaże się jedynie wstępem do wielkiego spisku. Spotykając kolejnych chuliganów, Sam i Max szybko uzmysłowią sobie, że zostali oni w tajemniczy sposób zahipnotyzowani (ich znakiem rozpoznawczym będą „zakręcone oczy”). Kto odpowiada za ten niecny występek i jaki jest plan tego nikczemnika? Aby rozgryźć tę sprawę, Sam będzie musiał zdać się na swój detektywistyczny nos, a Max – wyzbyć się resztek skrupułów. Nieocenione okażą się również zbierane po drodze przedmioty, a także pomoc sąsiadów: Sybilli Pandemii, Bosko i Jurka Dwa Zęby. Od ulicy, przy której mieści się biuro Sama i Maksa, przez trawnik przed Białym Domem i zakątki Internetu po spacer na Księżycu – z każdym kolejnym krokiem przybliżającym do rozwikłania tajemnicy śledztwo będzie nabierać coraz dziwniejszych i zabawniejszych kształtów. INFORMACJE O REMASTERZE W 2006 roku Sam i Max, dwaj wywodzący się z kart komiksu stróże porządku, wystąpili w pierwszej dystrybuowanej w odcinkach grze przygodowej studia Telltale, które później wypuściło na rynek m.in. gry The Walking Dead czy Batman: The Enemy Within. Teraz ten słynny duet tworzony przez psa i istotę królikopodobną powraca w Sam & Max Save the World Remastered, nowej wersji pierwszego sezonu ich przygody w odcinkach. Za odświeżenie tytułu odpowiada niewielka grupka oryginalnych twórców, którzy otrzymali błogosławieństwo twórcy Sama i Maksa, Steve'a Purcella. Powróć do świata gry, która została kiedyś ochrzczona mianem „pierwszego sitcomu dla graczy”, a dziś jest znana jako „remaster, na który czekałeś, choć o tym nie wiedziałeś”. Ulepszona grafika i pięć nowych utworów muzycznych, a także to, co swego czasu zadecydowało o przyznaniu grze nagrody IGN w kategorii Najlepsza Przygodówka Roku, czyli niebanalny humor i skomplikowane łamigłówki – wszystko to sprawia, że Sam & Max Save the World Remastered to współczesny klasyk, który pokochasz – lub do którego zasiądziesz po raz kolejny.