Saints Row Boss Factory
Zacznij od zera i rozwiń skrzydła, korzystając z tysięcy opcji wyglądu: od zębów, opalenizny i tatuaży po umięśnienie, kształt ust, makijaż, karnację i kolor włosów. Dostępne są nawet opcje widoczności żył, tembru głosu i reakcji emocjonalnych. Możesz wybrać modne stroje z wielokolorowych tkanin i opcję lśniących włosów, zdecydować, czy bohater ma mieć blizny, wybrać typ sylwetki, a także zastąpić kończyny protezami. Ubierz Szefa tak, jak chcesz — wybierz ubiór i zmień jego kolorystykę zgodnie z własnymi upodobaniami, zarzuć kurtkę, uzupełnij strój o dodatki i skarpetki... Tak, skarpetki także są dostępne! Po raz pierwszy masz możliwość asymetrycznego modyfikowania wyglądu twarzy, dzięki czemu lewa strona oblicza Szefa może różnić się od prawej — jak duże będą te różnice, zależy wyłącznie od Ciebie. Gdy Twoje dzieło będzie gotowe, zapisz je w chmurze i rozpocznij rozgrywkę w Saints Row zachowanym bohaterem natychmiast po ukazaniu się pełnej wersji gry. To nie wszystko! W Saints Row można będzie modyfikować pojazdy, uzbrojenie i wiele innych elementów. Dzięki Boss Factory możesz naprawdę wymyślić swoją postać na nowo.