Sail Forth: Maelstrom
🌪 Sail Forth: Wir Wodny — Wyruszaj, by poskromić wiry! Wypłyń w samo serce burzy w dodatku Sail Forth Wir Wodny! Przez Błękitną Głębię przetoczyła się nawałnica, a po niej w całej krainie powstały diabelnie niebezpieczne olbrzymie wiry kryjące w sobie nieopisane bogactwa. Czy uda ci się wyjść cało z przygody czekającej w Wirze Wodnym? 🌌 Poznaj Zakon Sztuk Magicznych Nad Wirem Wodnym czuwają tajemniczy strażnicy, którzy dają przedziwne nowe nagrody żeglarzom, którym uda się sporządzić mapę Podziemi. Z kolei Zakon Sztuk Magicznych chętnie oferuje przeróżny towar, od strożytnej broni do niestandardowych przedmiotów kosmetycznych, w zamian drogocenne Perły Wiru Wodnego. ⚔️ Strzeż się Robaczej Braci W dodatku Wir Wodny wprowadzamy zastęp przerażających adwersarzy, którzy zmuszą cię do wzniesienia się na wyżyny żeglugi i walki. Mieszkańcy Podziemi rzadko kiedy przymykają oko na intruzów. Nie zwlekaj, aby twoja flota nie wpadła w łapska Robaczej Braci. 🎨 Jeszcze większe możliwości personalizacji jednostek Wyraź swoją kreatywność dzięki zupełnie nowemu systemowi dostosowywania wyglądu statków oraz wielu dziesiątkom dekoracji, którymi możesz przyozdobić jednostki należące do twojej floty. ⚓ Wyrusz w nieznane w grze Sail Forth Kontynuuj żeglarską przygodę w dodatku Wir Wodny, w którym wiry przeniosą cię na wody niezbadane przez kartografów. Czy uda ci się znów ujrzeć słońce? A może twoje kości na dobre pozostaną w gardzieli otchłani? Postaw żagle i zagraj w dodatek Sail Forth Wir Wodny!