1000 Gleamium - Sakiewka Gleamium MultiVersus
Pakiety Gleamium MultiVersus oferują pięć różnych ilości Gleamium do kupienia do użytku w grze. Sakiewka Gleamium oferuje ci 1 000 szt. Gleamium.