S. Prysm Destroyer
Akcja w stylu run ’n gun spotyka apokaliptyczny klimat mecha anime ze słodką pilotką! W przyszłości spustoszonej przez zmechanizowanych wrogów znanych jako Primordial, dziewczyna o imieniu Amor może być w posiadaniu jedynego klucza do uratowania cywilizacji w S. Prysm Destroyer! Amor zakochała się w chłopaku, którego pasją było konstruowanie robotów. Jednak kiedy chłopak zmarł… tragedia pozbawiła Amor wszlekich emocji, a mech, który zaprojektował, w tajemniczy sposób stał się bardziej wrogi. Działając jako pilotka mecha, Amor postanawia siać spustoszenie wśród wrogów, czerpiąc moc z pryzmatów, materiału pochodzącego z tych samych komet, które najwyraźniej sprowadziły Primordial na Ziemię. S. Prysm Destroyer to strzelanka 2,5D w stylu side-scrolling inspirowana klasykami gatunku run 'n gun i mecha anime. Przebijaj się przez hordy wrogów i zbieraj ulepszenia żywiołów, aby uwolnić niesamowity potencjał ataków Prysm Destroyer. Osiągaj wysokie wyniki dzięki zręcznej rozgrywce i odblokuj mnóstwo kostiumów dla Amor!