Rywale Wild 2
Pakiet dodatkowych strojów do gry Ultra Street Fighter IV. Zawiera nowe, szalone stroje dla następujących zawodników: Juri, Ibuki, Cody, Adon i T.Hawk. Zarzuć nowe wdzianka i pokonuj rywali w wielkim stylu!*Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.