Rywale — Horror 1
Pakiet dodatkowych strojów do gry Ultra Street Fighter IV. Zawiera nowe stroje rodem z horroru dla następujących zawodników: Hakan, Makoto, Guy, Dudley i Dee Jay. Zasiej grozę wśród przeciwników i strachem nakłoń znajomych do kapitulacji!*Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.