Rusty Rats Car Pack
Dorzuć te 3 zardzewiałe rat cary do swojego garażu! Raiden RS: To krótkie coupe z lat 80. z silnikiem z tyłu to trudny cel, a pokonanie go na krętych torach będzie wyzwaniem! RebelRat: Mocny amerykański muscle car zapewniający równowagę między zwrotnością i wytrzymałością. Vandal: Twarda niczym skała i… równie nieskomplikowana! Wybierz tę furgonetkę, jeśli spodziewasz się dużych uszkodzeń. Ten zestaw DLC jest też częścią karnetu sezonowego.