Russian Subway Dogs
Gra zręcznościowa o szybkim tempie, zainspirowana prawdziwymi bezdomnymi psami z moskiewskiego metra. Wypełniaj rozkazy Proletaricata – kradnij jedzenie, żongluj wódką, gotuj niedźwiedzie i nie tylko! Nowa gra ze studia Spooky Squid Games, twórców kultowej rąbanko-platformówki They Bleed Pixels.