RPM - Road Punk Mayhem
Ruszaj w drogę i siej wybuchowe spustoszenie w postapokaliptycznym stylu! Przygotuj się na przygodę na wysokich obrotach w RPM - Road Punk Mayhem, strzelance z widokiem z góry łączącej szalone spustoszenie z rysunkowym stylem! W inspirowanej klasycznymi zręcznościówkami RPM - Road Punk Mayhem masz do wyboru trzech zakręconych pilotów, których poprowadzisz przez postapokaliptyczne bezdroża niszcząc wrogie pojazdy. Począwszy od czołgów i helikopterów, a na opancerzonych odrzutowcach i monster truckach skończywszy, przeciwnicy nie poprzestaną na niczym, by zniszczyć twój mały, ale zadziorny pojazd. Zbieraj paliwo i umożliwiające szybkość nadświetlną stopery, by pędzić dalej; nabijaj combosy, a z nimi ogromne mnożniki punktów, i rozbijaj blokady bombami! Jak długo przetrwasz na pustkowiach? Podbijaj szczyty tablicy wyników i doszlifuj swoje niszczycielskie umiejętności!