Rozgrywka wymaga podstawowej wersji gry. Kontynuuj przygodę na Pandorze w rozszerzeniu Z Popiołów inspirowanym filmem Avatar: Ogień i popiół. RUSZAJ W PODRÓŻ, ABY WYWRZEĆ ZEMSTĘ Powróć na Pandorę jako So'lek, wojownik nękany przez cienie przeszłości. Gdy próbował znaleźć wewnętrzny spokój, jego świat ponownie legł w gruzach. Teraz musi stanąć do walki z nowym, przerażającym wrogiem, by ocalić swoją rodzinę – Sarentu. ZAGRAJ W NOWEJ PERSPEKTYWIE TRZECIOOSOBOWEJ Walcz o Zachodnie Rubieże jako potężny wojownik Na'vi w rozszerzeniu zaprojektowanym z myślą o rozgrywce w perspektywie trzecioosobowej – jeśli chcesz, może też zostać przy perspektywie pierwszoosobowej. Dzięki usprawnionemu systemowi progresji, ulepszonej mechanice walki oraz brutalnym likwidacjom możesz działać z ukrycia lub rozgrzewać do czerwoności lufy broni palnej w walce o swoich bliskich. WALCZ Z POBRATYMCAMI, UŻYWAJĄC NOWYCH MECHANIK WALKI Stań twarzą w twarz z klanem Popielnych – bezlitosnymi Na'vi, którzy pragną zawładnąć Pandorą. Zmierz się z nowym zagrożeniem w ulepszonych bitwach i w epickich walkach z bossami. Członkowie klanu Popielnych wykorzystują w walce o dominację wiedzę o mocnych stronach i słabościach Na'vi. PRZEMIERZAJ ŚWIAT SPUSTOSZONY PRZEZ NISZCZYCIELSKIE SIŁY Odkryj chaos, który zapanował w lesie Kinglor. Wzmocnione siły ZPZ i horda wojowników z klanu Popielnych zmieniły ten kwitnący niegdyś region w płonące piekło.