ROZSZERZENIE „OUTRIDERS: WORLDSLAYER”
Rozszerzenie „Worldslayer” pozwala posiadaczom gry „Outriders” na natychmiastowe przejście do nowej zawartości. Wznieś swoich Outriderów na wyżyny potęgi lub użyj wzmocnienia, by stworzyć nowego, w pełni wyposażonego Outridera na 30 poziomie. Wyrusz w głąb Enoch i zmierz się z potężną Alterdką Ereshkigal. Możesz jeszcze bardziej rozwinąć i ulepszyć styl gry swojej postaci dzięki nowym, potwornym wyzwaniom, broni, modyfikacjom i wyposażeniu, a także hybrydom drzewek klasowych i drzewka paxów. Wytrwaj w kampanii, a zmierzysz się z jeszcze większymi potwornościami podczas prób Tarya Gratar, zupełnie nowego wyzwania końcowego etapu gry. W połączeniu z punktami wstąpienia stanowią one nowy, długotrwały system progresji dla najbardziej zaangażowanych graczy. Wykaż się też w nowych poziomach apokalipsy – każdy z nich (aż do 40) zwiększa twoje szanse na zdobycie niesamowitego, apokaliptycznego wyposażenia z trzecim miejscem na modyfikację, które zapewni ci zupełnie nowe możliwości. ZAWARTOŚĆ ROZSZERZENIA „OUTRIDERS: WORLDSLAYER” PODRÓŻ PEŁNA ŚMIERCI Nadzieja na przetrwanie ludzkości zależy od twojej wyprawy w głąb kolebki cywilizacji Enoch. DYNAMICZNA ROZGRYWKA W TRYBIE WSPÓŁPRACY DLA 1–3 GRACZY Graj dalej w pojedynkę lub zaproś maksymalnie dwóch znajomych do trybu kooperacji. Wspólnie zmierzcie się z zagrożeniami hiperwyewoluowanej planety. CZTERY UNIKALNE KLASY Kontynuuj grę istniejącymi postaciami lub stwórz i modyfikuj nowych Outriderów. Wybierz jedną z czterech dostępnych klas z unikalnym, zabójczym arsenałem brutalnych zdolności. Rozwijaj drzewko umiejętności i drzewko paxów, by znaleźć własny styl gry. BROŃ I WYPOSAŻENIE Modyfikuj i ulepszaj swoich Outriderów przy pomocy zupełnie nowych, potężnych apokaliptycznych przedmiotów i modyfikacji. Apokaliptyczne przedmioty posiadają trzecie miejsce na modyfikację, dzięki której jeszcze bardziej dostosujesz postać do swojego stylu gry. Do dyspozycji masz również kompletny i całkowicie darmowy system transformacji. MOC Wybieraj zdolności i umiejętności w rozbudowanym drzewku klasowym i drzewku paxów, by zdobyć jeszcze większą moc z połączenia obu ras. Wypróbuj swoją rosnącą potęgę i zmierz się ze wszystkimi poziomami apokalipsy, zwiększając swoje punkty wstąpienia w czterech kategoriach: brutalność, wytrzymałość, waleczność i anomalia. KOŃCOWY ETAP GRY Zdobywaj niesamowite łupy, mierząc się z potwornościami w wyzwaniach końcowego etapu gry w starożytnym mieście Tarya Gratar. NIE ZWLEKAJ Rozwijaj swoje istniejące postaci lub skorzystaj ze wzmocnienia, by stworzyć Outridera na 30 poziomie i od razu wskoczyć w wir ciągłej akcji.