Rozpraw się z Demonem
Specjalna oferta demona właśnie dotarła do Vandell! Poznaj ekskluzywny pakiet Vnadella od Demona! Ten pakiet zawiera: - Postać - Vandell - 200 punktów - Specjalny strój Vandella - Specjalne włosy Vandella - Zwierzę - Ogar Demona *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz Vandella, Vandell zostanie wymieniony na określoną liczbę punktów.