Rozdział Dead by Daylight: Chucky
Poznaj swojego nowego najlepszego przyjaciela do końca. Rozdział Dead by Daylight: Chucky wprowadza do Mgły kultową legendę horroru. To nowy zabójca: Good Guy – Chucky. Zakup dodatku odblokowuje wyjątkowy amulet: pudełko Good Guya. Chcesz się pobawić? Chucky wkroczył do Mgły i terroryzuje ocalałych swoim zamiłowaniem do zabijania i charakterystycznym stylem mówienia. Sprowadź Good Guya do domu już dziś. W przeciwnym razie… to ty skończysz w pudełku.