Royal Units
Pakiet „Jednostki królewskiej” rozszerza niemiecką frakcję, wprowadzając charakterystyczne mundury 2 głównych stanów w ramach „Deutsches Reich”: Bavaria i Württemberg. Zawiera 2 zestawy mundurów dla wszystkich klas oraz specjalny mundur oficerski. Pakiet „Royal Units” zawiera komplet 40 elementów: - 13 Niemieckie mundury - 18 Niemieckie wyposażenie na głowie - 5 Ozdoby twarzy - 5 Wąsy - 3 twarzy Pierwszy zestaw 6 oparty jest na niesławnym „Royal Württemberg Mountain Batalion”, weteranie. Noszą wyraźną tunikę „Litewka”. Dodatkowo mają druciany inżynier telefonistów i klasę szturmową operatora amunicji MinEnwerfer. Mają również dostęp do kultowej czapki górskiej „Gebirgsmutze”. Bawarianie są również reprezentowani z zestawem 6 mundurów zawierających swoje unikalne bawarskie karty do szachownicy dla każdej klasy. Zarówno Bawarianie, jak i Württembergerów mają dostęp do czapek Feldmutze i Schirmmutze z wyraźnymi kutasami swoich stanów. (Czerwony i czarny dla Wurtembergii, biały i niebieski dla Bawarii) i pokryte płótnem Shako z rundami państwowymi. Szczególnie przyciągające wzrok są dla oficera, które są specyficzne dla stanu „Tschako” dla oficera, pokazujące talerz insygnia stanu. Ta paczka jest również wyposażona w 5 sztuk włosów na twarzy, w tym inspirowany laureatem Nagrody Nobla i weteran „Eduard Buchner” i bohaterowi Caporetto „Erwin Rommel”. Oprócz nich istnieją 4 przedmioty twarzy, w tym specjalna niemiecka rura palenia kawalerska z wizerunkiem Kaiser Wilhelma II, która będzie unikalna dla sił niemieckich Wreszcie, pakiet zawiera specjalny zestaw oficerów oparty na wyczyach Erwin Rommel z II wojny światowej. Tunik „Kleiner Rock”, twarz przypominająca postać historyczną i pasujące wąsy. UWAGA: TEN DODATEK ZAWIERA JEDYNIE PRZEDMIOTY KOSMETYCZNE.