Roxy Raccoon's Pinball Panic
Opanuj różne etapy gry w pinball w stylu areny, aby zapewnić ratunek i przełamać klątwę złej wiedźmy! Kiedy żądna władzy, egoistyczna wiedźma rozprzestrzenia swoją czarną magię po całej krainie, tylko jeden szop może ją powstrzymać! Wciel się w Roxy, młodą, żądną przygód samicę szopa, która przemierza dziewięć unikalnych światów w trybie fabularnym, mając nadzieję położyć kres nikczemnym planom wiedźmy! Roxy Raccoon's Pinball Panic to kontynuacja oryginalnej platformówki 3D, tym razem opowiedziana w energicznym i unikatowym formacie pinballa. Przełam straszliwą klątwę wiedźmy i pokonaj ją w wielu wyzwaniach na różnych stołach do pinballa – na arenach o motywach od parku po miejskie ulice, kasyna i wiele innych! Odblokuj elementy ozdobne do dostosowania postaci, aby wyrazić swój zwycięski styl i na zawsze potwierdzić, że to właśnie Tobie należy się tytuł mistrza pinballa!