Roots of Evil
Dębowa Dolina — wieś nękana przez zepsute bestie. Uchodźcy podejrzewają o współudział leśnego ducha, Leszego, i pragną jego śmierci. Leśnik jest jednak odmiennego zdania, więc przychodzi do naszego bohatera, prosząc go o znalezienie bardziej pokojowego rozwiązania. Czy Iwan ugnie się pod gniewem ludu, posłucha błagań Leśnia czy też samodzielnie zadecyduje o losie Leszego? Sprawdź, czy ma w sobie na tyle siły, aby pokonać wszechogarniające zepsucie. Spotkaj też na swojej drodze tak barwne postacie jak osławiona Kuma Lisa, Świecidełkowy chłopiec oraz Lichwiarz Gigi, wykonując samodzielne zadania poboczne.