Roommates Visual Novel
Wcielaj się w postać boga rocka Maxa lub bądź sprytną Anne, gdy przechodzą oni przez pierwszy rok studiów. Pomiędzy zgorzkniałymi profesorami i absurdalnie rozpraszającym gronem studentów, potrzebować będą wszystkiego, co mają, aby dotrzeć do drugiego roku studiów. Będą dzielić swoje życie w akademiku z czterema innymi lokatorami, gdy będą wybierać zajęcia, pracę, a może nawet kogoś, z kim będą się trochę zabawiać po zajęciach. Funkcje: * Graj jako Anne i romansuj z Dominic, Rakesh, Maxem i Isabellą * Graj jako Max i romansuj z Sally, Anne, Isabellą i Rakesh * Zabawny i lekki styl komediowy gry gwarantuje, że będziesz dobrze się bawił * Symulacja życia z pełnym harmonogramem i podnoszeniem statystyk * Oryginalna ścieżka dźwiękowa Leetstreet Boys z głównym wątkiem muzycznym „My Name In Lights”