Rollerdrome (2022)
Rollerdrome to trzecioosobowa strzelanka, która przeplata dynamiczną walkę z płynnym ruchem, dostarczając jedyną w swoim rodzaju zabawę. Rozprawiaj się stylowo z przeciwnikami w brutalnej i widowiskowej walce, w której zabójstwa zapewniają zdrowie, a triki i grindy uzupełniają amunicję w tym przyprawiającym o przyśpieszone bicie serca shooterze. Jest rok 2030. W świecie, którym władają korporacje; gdzie granice między rzeczywistością a spektaklem się zacierają, publika jest karmiona przez przemoc i ekscesy krwawego, nowego sportu – Rollerdrome. Czy zdołasz sięgnąć po mistrzostwo Rollerdrome i odkryjesz prawdziwe zamiary korporacji Mattherhorn? Studio Roll7, twórcy nagradzanej serii deskorolkowej OlliOlli, przedstawiają Rollerdrome, elektryzującą skejtero-strzelankę, osadzoną w sugestywnej wizji retroprzyszłości. Cechy główne: ● Jedyna w swoim rodzaju trzecioosobowa strzelanka – wyjątkowa hybryda shootera i gry skejterskiej, która łączy dynamiczną, brutalną walkę z płynnym ruchem i mechaniką trików, tworząc zupełnie nową i pełną wyzwań całość. ● Próba umiejętności – zmierz się z wyjątkowymi wyzwaniami na przestrzeni turnieju Rollerdrome. Uzyskaj przewagę nad rywalami w rankingach online i przełamuj kolejne bariery w czekającym na odblokowanie trybie „Żądzy krwi”, stanowiącym największy sprawdzian umiejętności i zręczności. ● Unikalna tożsamość – zupełnie nowa ścieżka dźwiękowa, która łączy kultowe brzmienia minionej ery z nowoczesnymi walorami produkcyjnymi, tworząc niezapomniane, pulsujące tło dla trwającej na ekranie rozwałki, ożywionej za sprawą niezwykłej, komiksowej oprawy graficznej. ● Mroczna intryga – odkryj tajemnicze, złowrogie knucia w tym wyjątkowym, retrofuturystycznym uniwersum.