Roguebook - Deluxe Pack Xbox One
Zdobądź wszystkie skarby Roguebook, wybierając Deluxe Pack, który obejmuje grę oraz mnóstwo dodatkowych elementów. -Fugoro, sprzedawca cudowności: Pozyskaj nowego, grywalnego bohatera o imieniu Fugoro i odblokuj 50 nowych kart, talentów i skarbów. -Alternate Art Pack: Podejmij wyzwanie księgi Roguebook i pokaż klasę, korzystając z 3 rewersów kart i 10 specjalnych ilustracji alternatywnego zestawu kart. -Roguebook - Hero Skin Pack: Przemierzaj z klasą świat Roguebook dzięki tym 4 specjalnym strojom. Zestaw zawiera po jednym alternatywnym stroju dla Sharry, Sorocca, Seifera oraz Aurory.