Rogue Sentry
Uratuj ostatnich ocalałych ludzi i podejmij próbę cofnięcia apokalipsy! Wcielasz się w droida strażniczego, część robotycznego legionu, który niemal starł ludzkość z powierzchni planety i przejął kontrolę nad cywilizacją... jednak buntujesz się i teraz stanowisz ostatnią nadzieję ludzkości na przetrwanie! Rogue Sentry to hardkorowy shoot’em up twin-stick, gra, w której będziesz nawigować po złożonych pomieszczeniach gigantycznej fortecy więziennej, zmierzysz się z maszynami uzbrojonymi w pistolety i lasery, uratujesz ocalałych ludzi na swojej drodze i podejmiesz próbę ucieszki, zanim będzie za późno! Prezentowana w 1-bitowym stylu pixel art i wzbogacona o retro ścieżkę dźwiękową chiptune – gra Rogue Sentry jest minimalistyczną i nostalgiczną podróżą z epickim finałem i wieloma zakończeniami. Jaki los czeka ludzkość, kiedy Ty jesteś ostatnim obrońcą?