RoboHero (Xbox One)
Klasyczny sokoban z nutką sci-fi! Organizacja naukowa wysyła robota-ekspedytora, opartego na sztucznej inteligencji, na nowo odkrytą egzoplanetę Xeran, na której prawdopodobnie znajdują się bardzo cenne dla ludzkości zasoby.