RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
Zamów przedpremierowo RoboCop: Rogue City - Unfinished Business i otrzymaj Prime Directives Pack jako bonus. ROBOCOP WRACA DO SŁUŻBY, ABY ZAKOŃCZYĆ UNFINISHED BUSINESS. PRZEDRZYJ SIĘ NA NAJWYŻSZE PIĘTRO Po zdecydowanym zwycięstwie RoboCopa nad gangami Detroit, nowy rozdział rozwija się w tym samodzielnym rozszerzeniu, osadzonym po wydarzeniach z RoboCop: Rogue City. Nowy gość został pokonany, ale przestępczość nadal zalewa ulice. Iskra nadziei pochodzi z najnowszego projektu OCP: OmniTower – masywnego kompleksu mieszkaniowego zbudowanego dla dobra mieszkańców Old Detroit. Ale kiedy grupa wysoko wyszkolonych najemników wyposażonych w zaawansowaną technologicznie broń przejmuje kontrolę nad budynkiem i zamienia go w swoją śmiercionośną twierdzę, RoboCop musi wejść do środka i powstrzymać ich plany destabilizacji porządku publicznego. WALCZ Z ULEPSZONĄ KLASĄ PRZESTĘPCÓW Przygotuj się na starcie z nową rasą wrogów: OmniTower jest pełen najnowocześniejszych zagrożeń. Od latających dronów po wybuchowe, pełzające boty i wieżyczki przeciwpiechotne - każde piętro jest pełne śmiertelnych pułapek. Każdy członek elitarnych oddziałów wojskowych jest mocno uzbrojony. Spodziewaj się starcia z osłoniętymi oddziałami dzierżącymi minikarabiny, oddziałami specjalnymi wyposażonymi w plecaki odrzutowe, a nawet wrogami uzbrojonymi w katany, którzy wyglądają bardziej jak maszyny niż ludzie. PRZYWRÓĆ PORZĄDEK Z ZIMNĄ SPRAWIEDLIWOŚCIĄ Kiedy jest już za późno, aby krzyknąć „Stój”, możesz polegać na arsenale RoboCopa, aby ostudzić ambicje wrogów. Aby służyć Sprawiedliwości, wybierz z szerokiej gamy potężnych broni, w tym kultowy Auto-9 lub zupełnie nowe działo Cryo. Uwolnij niezrównaną siłę RoboCopa, by wykonać niszczycielskie filmowe ruchy kończące – czy to rozbijając czaszkę przeciwnika o betonowe ściany, czy o najbliższy automat z napojami gazowanymi. ZAGRAJ JAKO ALEX MURPHY Przeżyj wyjątkowe misje ze znanymi twarzami, które odkrywają więcej fabuły Unfinished Business. Zanim stał się RoboCopem, był Alexem Murphym, zdeterminowanym i odważnym, ale wrażliwym jak zwykły policjant w Detroit. Odkryj drugą stronę legendarnego stróża prawa, któremu głosu użyczył Peter Weller.